Ενός λεπτού σιγή για το Μοχάμεντ Μεράχ σε γαλλικό σχολείο

Αν ανατρέξουμε στην Ιστορία της ανθρωπότητας οι πράξεις της ανταπόδοσης (αίμα στο αίμα, φόνος στο φόνο) γνωστής και ως βεντέτα έχει μια συνέχεια που φτάνει μέχρι τις μέρες μας. Ο ίδιος ο νόμος του Μωυσή την καταγράφει και την υιοθετεί: «Ζωή αντί ζωής, οφθαλμόν αντί οφθαλμού, οδόντα αντί οδόντος, χείρα αντί χειρός, πόδα αντί ποδός».

Οι δολοφονίες μαθητών σε εβραϊκό σχολείο, στη Γαλλία, όσο αποτρόπαιες κι αν θεωρούνται ανάγονται σε αυτές τις λογικές και παραδόσεις, που στις σημερινές συνθήκες κυριαρχίας, έχουν υπερβεί τα στενά όρια του γένους και της φυλής. Και, εκτός από τους πρωταίτιους τέτοιου είδους θηριωδιών, –τους εξουσιαστές κάθε είδους–, που προκαλούν κύματα εκδίκησης και στη συνέχεια σπεύδουν όπως οι φαρισαίοι να σχίσουν τα ιμάτιά τους, όταν εκδηλώνονται πράξεις εκδίκησης όπως αυτή στην Τουλούζη, υπάρχουν πολλοί που αναζητούν και οφείλουν να αναδεικνύουν τη σημασία που έχει το να ξεπεραστούν αυτές οι  κτηνωδίες εξαλείφοντας μία από τις σημαντικότερες πηγές τους, την Κυριαρχία.

Πάντως, χρειάζεται σ’ αυτή, αλλά και σε κάθε παρόμοια περίπτωση, να έχουμε υπ’ όψιν μας πως η εκδίκηση είναι ένα ποτάμι από το οποίο όσο κι αν πιεί  κάποιος δεν ξεδιψά ποτέ!

Το κείμενο που ακολουθεί αποτελεί αναδημοσίευση από το Kavkaz Center.

Σύμφωνα με μια γαλλική εφημερίδα, την Paris-Normandie, γάλλοι μαθητές κράτησαν ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του Μοχάμεντ Μερά που δολοφονήθηκε στη στρατιωτική πολιορκία στο σπίτι του στην πόλη Τουλούζ. Η εφημερίδα γράφει συγκεκριμένα:

Στις 23 Μαρτίου 2012 μια καθηγήτρια της αγγλικής γλώσσας, η Lorraine Collin, συζήτησε στο τμήμα S2 στο λύκειο Gustave Flaubert στην πόλη Ρουέν το θέμα της Φυλετικής Περηφάνιας των Βορειο-αμερικάνων Ινδιάνων και ανέφερε το παράδειγμα του Μουσουλμάνου Mohamed Merah που πρόσφατα δολοφονήθηκε από την αστυνομία του Σαρκό (περιπαικτικό του Σαρκοζί από τη λέξη σάρκωμα).

Η καθηγήτρια σημείωσε ότι ήταν θύμα των μήντια και ότι ο Σαρκό επινόησε την ιστορία ότι ο δολοφονημένος Μουσουλμάνος ήταν μέλος της Αλ-Κάιντα.

Η καθηγήτρια κράτησε ενός λεπτού σιγή στην τάξη προς τιμή του Μουσουλμάνου, και 16 μαθητές από τους 20 το έκαναν, αλλά οι άλλοι 4 πήγαν στη διοίκηση του σχολείου και ανέφεραν το περιστατικό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη Δημοκρατία, τα ΜΜΕ λειτουργούν με βάση την πολύ απλή αρχή της δαινομοποίησης των ιδεολογικών αντίπαλων. Αν ο εχθρός είναι «λευκός» βαφτίζεται «Ναζί», αν είναι «έγχρωμος» τότε βαφτίζεται «τρομοκράτης» και «μέλος της Αλ-Κάιντα».

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι, σύμφωνα με πληροφορίες από το Kavkaz Center από τους ανταποκριτές μας, πολλοί φοιτητές και μαθητές σε δυτικο-ευρωπαϊκές χώρες στην ουσία εκφράζουν συμπάθεια για άτομα σαν τον Μοχάμεντ Μερά σε ιδιωτικές συζητήσεις. Αναφέρθηκε στους γονείς τους, και στους ανταποκριτές μας, από τα ίδια τους τα παιδιά.

Οι αρχές των ευρωπαϊκών χωρών αποδίδουν τέτοια γεγονότα, που είναι δυσάρεστα γι’ αυτούς, στην επιρροή των «έγχρωμων» Μουσουλμάνων νεαρών στα «λευκά» χριστιανόπουλα. Τώρα οι ευρωπαϊκές αρχές σχεδιάζουν να καταστρέψουν την όποια τέτοια επιρροή.

Έτσι, σύμφωνα με αναφορές από ΜΜΕ, ένα «εκπαιδευτικό πείραμα» έγινε πρόσφατα στο σχολείο Bjerke στο ανατολικό Όσλο στη μαξιμαλιστικά «φυλετικά ανεκτική» Νορβηγία, στο οποίο οι μαθητές χωρίστηκαν σε τάξεις σύμφωνα, με τις επίσημες αρχές, με την «εθνική τους προέλευση», αλλά στην ουσία με βάση τη θρησκεία τους. Οι δημοκρατικές κυβερνήσεις δηλώνουν ανοιχτά ότι αυτό γίνεται για να «εξολοθρευτεί η επιρροή των ξένων Μουσουλμάνων».

Τα σχολεία είναι βασικά τα μόνα μέρη στη δυτική Ευρώπη, όπου μουσουλμάνοι και χριστιανοί έρχονται σε στενή επαφή. Η κυρίαρχη «ελίτ» των ευρωπαϊκών χωρών μιλάει για τη «βλαβερή επιρρροή των Μουσουλμάνων» στους ντόπιους χριστιανούς εδώ και ένα χρόνο περίπου, από τότε που η γερμανίδα καγκελάριος Μέρκελ είπε ανοιχτά, σε πολύ «μη-ανεκτικό» και «βλάσφημα μη-δημοκρατικό» τόνο, ότι η πολιτική της πολυ-πολιτισμικότητας πρέπει να σταματήσει.

Δημοσιεύτηκε από Αναρχικό Πυρήνα ΞΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
Both comments and trackbacks are currently closed.