Η ΝΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚH ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ, Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ…

«Στόχος μας είναι, μετά από ευρύ, ενδελεχή και ουσιαστικό διάλογο, πάνω σε συγκεκριμένες απόψεις και προτάσεις, να καταλήξουμε σε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση ευρύτατης δυνατής αποδοχής, που θα ανοίξει νέους δρόμους για τριτοβάθμια εκπαίδευση ποιοτική, καινοτόμο και ικανή να εγγυάται σπουδές με αξία για τις νέες γενιές της πατρίδας μας. Είναι προφανές ότι η συμβολή όλων των κομμάτων σε αυτή τη διαδικασία είναι καθοριστική».

Τάδε έφη η κυρά Διαμαντοπούλου υπουργός δια βίου παίδευσης και ελληνοορθόδοξου θρησκεύματος δίνοντας το σήμα εκκίνησης για μια ακόμα κούρσα εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Καλεί δε και τα υπόλοιπα κόμματα να ορίσουν εντός δεκαημέρου τους εκπροσώπους τους ώστε να συγκροτηθεί διακομματική επιτροπή για να προχωρήσει συναινετικά η υλοποίηση των αλλαγών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Στο πλευρό της κυράς υπουργού πληθώρα συμβούλων ειδικών περί της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης καθηγητών ξένων πανεπιστημίων, πρώην υπουργών παιδείας κ.α. Οι πανεπιστημιακοί, πέρα από κάποια ψελλίσματα περί της αντίθεσης τους για τα πρωθυπουργικά λεγόμενα (για τα κακώς κείμενα των πανεπιστημίων), φαίνονται έτοιμοι, όπως δηλώνουν πολλοί εκπρόσωποί τους, να κάνουν το μεγάλο «άλμα», αφού πλέον γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι περικοπές από τον προϋπολογισμό, όχι μόνο θα τους αγγίξουν, αλλά θα αποτελούν και μονόδρομο για να συνδεθούν δεόντως με τις μεγάλες επιχειρήσεις και τις ανάγκες τους. Το ξαναλέμε: Το ένα χέρι νίβει το άλλο.

Άλλωστε, όπως είχε πει και η Μαριέττα Γιαννάκου για τους πανεπιστημιακούς και το αυτοδιοίκητο το πανεπιστημίων που ζητούσαν οι τελευταίοι διακαώς, θα έχουν σε λίγο τόσο από δαύτο που θα τρομάξουν… Φυσικά και δεν θα τρομάξουν. Οι μπίζνες μόλις αρχίζουν. Όσο για τις αντιδράσεις των φοιτητών, το 2006 και το 2007 μπορούν να αποδειχθούν το ίδιο εύκολα ένα ένδοξο αλλά μακρινό παρελθόν, και άλλο τόσο μια σημαντική παρακαταθήκη και εφαλτήριο νέων κοινωνικών συγκρούσεων. Όσοι επιμένουν στην μασημένη τροφή θα απογοητευτούν ή μήπως έχουν άλλη εντύπωση;;;

Σημείωση: Για τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που έχουν προηγηθεί και τις κοινωνικές αντιπαραθέσεις μπορείτε να  δείτε σχετικά στην έκδοση της Αναρχικής Αρχειοθήκης: ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ.

http://www.anarchy.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=239:2010-10-02-13-33-30&catid=23&Itemid=53&lang=el

Δημοσιεύθηκε από την Συσπείρωση Αναρχικών
Both comments and trackbacks are currently closed.